littlemixloverz

Alla inlägg under november 2013

Av KajsaOchMiranda KajsaOchMiranda - 30 november 2013 22:04

Hej, hoppas ny mår och framför allt hoppas ni har haft en bra lördag! :D 

Förlåt för jag inte bloggat på några dagar men jag har tränat och varit med kompisar. 

Idag har jag iaf, varit med Miranda imorn blire träning. 

Här kommer Little Mix- Change Your Life hoppas ni diggar den! 

\Kajsa

Av KajsaOchMiranda KajsaOchMiranda - 27 november 2013 19:28

Hej på er!  Det var ca 4 dagar sedan jag bloggade, alltså jag bloggade sist i Söndags (tror jag). Just nu sitter jag vid datan och äter banana skids (asgoooottt) och typ chillar. För vi har studiedag imorgon så det är as schysst :D Nejmen nu får ni se en bild på banana skids


 

Ps, bild tagen från Google :D

Öhm, ja.. snart äre jul igen, om det så är det sista det är, nu är det snart slut på november det är dags för JUUUUULPYYYYYYYYYYYYYYYYNT XDDDD (Min version av Fredagsmys låten xD) Aja, har ni haft en bra vecka hitills? Det har jag :)

Mmm.... vad gott det är med godis xD Aja, jag har tråkigt så jag bara skriver på här. Men här kommer en låååt 8D Med vilka? Svar: Little Miiiiiiix!


Little Mix - Red planet


Bye!


//Miranda

Av KajsaOchMiranda KajsaOchMiranda - 24 november 2013 19:12

Hej! Hoppas ni har haft en bra dag. Själv har jag varit med Miranda. Imorgon är det skola och träning. Och nu till vinnaren av veckans blogg... http://photobylove.se/ KLICKA DÄR! 

\\Kajsa

Av KajsaOchMiranda KajsaOchMiranda - 24 november 2013 09:48

Hejsan! Idag är det träning med den är inställd så jag ska hjälpa Miranda att städa sitt rum. Och så ska hon hjälpa mig att städa mitt rum. Mitt nu tänket jag köra veckans blogg! 

 

Såhär gör du för att bli veckans blogg:

Kommentara "Jag är med!"

För extra stor chans att vinna länka våran blogg på din blogg.

Vi kommer lotta ut en vinnare idag LYCKA TILL! 

\Kajsa

Av KajsaOchMiranda KajsaOchMiranda - 23 november 2013 22:51

HEJ ALLA! VI HAR FÅTT 7 BESÖKARE IDAG YÄÄÄÄ!!! :) JUST NU LYSSNAR JAG PÅ SPOTIFY LMFAO - PARTY ROCK ANTHEM. MEN AJA. Hoppas ni haft en bra helg hittills? Imorgon ska Kajsa komma över och hjälpa mig med att städa.... :( :) hatar att städa själv så kul att man får hjälp xD haha nejmen 8D PARTY ROCK IS IN DA HOUSE TONIIIIGHT XDDDD NEJMEN NU SKA JAG SLUTA UTTRÅKA ER. VI SES IMORGON. 

MEN TILL DESS SÅ SLUTA INTE GILLA LITTLE MIX!!! :)


 

Av KajsaOchMiranda KajsaOchMiranda - 23 november 2013 19:23


[Jade]
Hey baby
Tell me your name
I gotta fever for you
I just can't explain
But there's just one problem
I'm a bit old school
When it comes to lovin'
I ain't chasing you
Hate waiting
I'm on a roll
You've got to let yourself go

[Perrie]
Whoa
You know that I've been waiting for you
Don't leave me standing all by myself
Cause I ain't looking at no one else

[Jesy]
Hey
Get your back off the wall
Don't you get comfortable
Looking so hot
I think that I might fall
Feeling like it's my birthday
Like Christmas day came early
Just what I want
So when we move
You move

[All]
Hey
Get your back off the wall
Don't you get comfortable
Looking so hot
I think that I might fall
Feeling like it's my birthday
Like Christmas day came early
Just what I want
So when we move
You move

[Leigh-Anne]
Oh silly
Why you afraid
Don't be a big baby
Quit playing games
Put your arms around me
You know what to do
And we can take it down low

[Perrie]
Whoa
You know that I've been waiting for you
Don't leave me standing all by myself
Cause I ain't looking at no one else
Looking at no one else

[Jesy]
Hey
Get your back off the wall
Don't you get comfortable
Looking so hot
I think that I might fall
Feeling like it's my birthday
Like Christmas day came early
Just what I want
So when we move
You move

[All]
Get your back off the wall
Don't you get comfortable
Looking so hot
I think that I might fall
Feeling like it's my birthday
Like Christmas day came early
Just what I want
So when we move
You move

[Leigh-Anne]
I know that you wanna
But you can't cause you gotta
Stay cool in the corner
When the truth is that you wanna move
So move
I know that you wanna
But you can't cause you gotta
Stay cool in the corner
When the truth is that you wanna move
So move

[Perrie]
Move it baby, whoa
You know that I've been waiting for you
Don't leave me standing all by myself
Cause I ain't looking at no one else
Looking at no one else
Looking at no one else

[All]
Hey! Hey!
I'm ready, hey
Boy come and get me
Don't be scared
Show me what you do
Don't you know a girl
Like a boy who moves
Hey! Hey!
I'm ready, hey
Boy come and get me
Don't be scared
Show me what you do
Don't you know a girl
Like a boy who moves

[Jesy]
Get your back off the wall
Don't you get comfortable
Looking so hot
I think that I might fall
Feeling like it's my birthday
Like Christmas day came early
Just what I want
So when we move
You move

[All]
I'm ready, hey
Boy come and get me

Don't be scared
Show me what you do
Don't you know a girl
Like a boy who moves

\Kajsa!

Av KajsaOchMiranda KajsaOchMiranda - 23 november 2013 12:27

Hej! Hoppas ni har haft en bra Fredag och att ni har en bra Lördag! Då får man äta mycket godis!! 8D Men här kommer Veckans Låtar / Dagens Låtar:

 


Little Mix - Towers + Lyrics (Salute Album)


Little Mix - Little Me (lyrics + pictures)


Ha en bra helg!!


//Miranda

Av KajsaOchMiranda KajsaOchMiranda - 22 november 2013 17:43

Hej again! Vi vill gärna att ni kommenterar våra inlägg för vi älskar att läsa kommentarer! Men nu en annan viktigt sak:


NY HEADER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :) Vad tycks om den? Suuuper ful? Mittemmellan?  Suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuper snygg? :) (kommentera)

Och här en LM låt:

 

//trevlig helg :)

Presentation

Hej vi är 2 tjejer som älskar Little Mix väldigt mycket! Vi hoppas att ni läser våran blogg och våra inlägg! :)
//Kajsa och Miranda

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards